ACTUALITAT
Carregant...
4 d’ag. 2013

Info Post

Després de visitar el Mur de les Lamentacions, l'expedició blaugrana s'ha dirigit al Palau Presidencial israelià a Jerusalem on han estat rebuts pel president Shimon Peres i el primer ministre Benjamin Netanyahu

Els líders israelians han fet els seus discursos amb referències al futbol i al Barça però sobretot Netanyahu, que no ha parat de fer referències. El president Peres ha volgut donar les gràcies per visitar Terra Santa i ha recordat Tito Vilanova: "Lamentem el que li ha passat a Tito i resarem perquè es recuperi". "Messi, Xavi i Iniesta jugant al tiki-taka marcarien un gol per la pau", ha dit el president israelià.

Shimon Peres ha acabat amb un gran elogi al FC Barcelona i els seus valors: "El Barça exporta solidaritat, amistat i concòrdia, tres paraules claus per a la Humanitat".

El primer ministre Netanyahu, s'ha declarat fan del Barça i assidu espectador dels partits dels del Tata Martino: "Si tingués a Messi, Xavi i Iniesta en el meu equip, la possibilitat d'arribar a la pau seria molt ràpida, però les coses no són tan fàcils i és més complicat ". "Sempre veig els vostre partits i a vegades em sento com vosaltres però cobreu més que jo. Jo jugo a l'arena internacional, regatejo i driblo als meus enemics i intento mantenir la meva porteria a 0", ha afegit en to divertit el Primer Ministre. Netanyahu ha convidat a què com a mínim l'1% de tots els seguidors culers del món visitin Israel, que seria molt bo per a ells. Text: R.Novoa/Sport · Fotografia: M.Ruiz/FCB

        Els continguts, la recerca, les traduccions i el material que compartim amb tu és
        completament gratuït. Si t'agrada la nostra feina, la teva subscripció permetrà
        que aquest lloc continuï en funcionament. Per això et demanem que consideris
        subscriure't als nostres continguts des de tan sols 2,5 € a la setmana. Gràcies!
FES-TE SUBSCRIPTOR


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
;

ACTUALITAT