12 de febr. 2014



La nova publicació ressalta els principals atractius turístics de la destinació com ara Girona, Besalú, Sant Pere de Rodes i Cadaqués

12/02/2014 || El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona presenta el primer catàleg promocional de la destinació en hebreu en el marc de la fira internacional de turisme en la que participa: IMTM de Tel Aviv, a Israel.

La nova publicació ressalta els principals atractius turístics de la destinació com ara Girona, Besalú, Sant Pere de Rodes i Cadaqués, a més d’incloure una ressenya de Barcelona i el FC Barcelona. A la fira, es fan trobades amb els principals operadors turístics israelians que volen ampliar la programació de viatges a les comarques gironines.

Arran del progressiu augment de turistes israelians i jueus a la demarcació de Girona en els darrers anys, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona edita el primer catàleg en hebreu sobre l’oferta turística del Pirineu de Girona i la Costa Brava. D’aquesta manera, fa un pas endavant en el material destinat a promocionar la demarcació de Girona al mercat israelià, com també en la millora de la participació a la fira internacional de turisme IMTM de Tel Aviv. La publicació destaca, de manera gràfica i visual, atractius com ara el paisatge, la cultura catalana, Dalí, Girona, l’enogastronomia i les localitats de Castelló d’Empúries i Besalú, com també menciona el FC Barcelona i la capital catalana.

Pel que fa a la fira, el Patronat de Turisme hi participa amb la marca «Pirineus de Catalunya», dins l’estand de Catalunya. Destaquen el contacte i les reunions mantingudes amb els operadors turístics israelians Issta, Geotours, Holiday Lines, American Express, Rimon i Ofakim, que properament ampliaran la programació de viatges en grup de caire cultural i d’activitats gastronòmiques i esportives als Pirineus Catalans i a la Costa Brava.

Cal mencionar les dues presentacions a professionals que s’han dut a terme en el marc de la fira, les quals s’han centrat a presentar l’oferta turística de Catalunya i la Red de Juderías de España.

En els darrers tres anys, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha incrementat el nombre d’actuacions adreçades a captar turisme jueu, procedent tant d’Israel com dels Estats Units, per a les destinacions Pirineu de Girona i Costa Brava.

Així, ha mantingut reunions amb comunitats jueves nord-americanes a fi de presentar-los el llegat jueu de la demarcació de Girona i fer-los partícips dels projectes i programes de recuperació del llegat jueu que es desenvolupen a la demarcació de Girona; ha organitzat viatges de familiarització per a operadors turístics israelians (entre els quals, Astha & Suranga) a Catalunya, com ara al Pirineu de Girona; ha organitzat jornades de formació a la Cerdanya dedicades a la «Introducció al turisme jueu. Les tendències d’aquest mercat», i ha participat en l’acció institucional que la Generalitat de Catalunya, encapçalada pel president Artur Mas, va dur a terme a Tel Aviv (Israel), del 9 al 13 de novembre, amb la finalitat de reforçar els vincles acadèmics, tecnològics i comercials amb el país, entre d’altres.

El proper 15 d’abril, a Castelló d’Empúries, s’organitza la sessió formació «Introducció al mercat israelià: perfil i tendències actuals». Text: R.Novoa/Diputació de Girona · Fotografia: Diputació de Girona



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...